הסדרי נגישות במלון בית קטן ברחביה

אתר אינטרנט
ביצענו אפשרות גלישה באתר אינטרנט נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. ניתן לצפות באתר הנגיש דרך האייקון המופיע בצד ימין של האתר.

נגישות המבנה עצמו (מתו”ס) והדרכים המובילות אליו

מלונית בית קטן ברחביה:
קיימת כניסה נגישה מחזית הכביש ברח’  אבן עזרא 20.
מהמדרכה והכניסה למלונית קיימת דרך נגישה רציפה לכלל השירותים והחללים הציבוריים, לרבות מעליות המקשרות בין הקומות השונות .
קיימת דרך נגישה מתחנות האוטובוס שברחוב אוסישקין ואל הכניסה הנגישה
לאורחי המלונית אין חניות. החניה מתבצעת ע”ב מקום פנוי לאורך המדרכות. העברנו דרישה לעיריית ירושלים להקצות חניה נגישה והנמכת מדרכה בסמוך לכניסה נגישה.
קיימת מעלית המקשרת בין מפלסי הקומות במלונית. מידות המעלית הן- פתח כניסה 80 ס”מ, מידות: 140/115 ס”מ.
קיים דלפק נגיש, הכולל מע’ עזר לשמיעה , ניתן לשלב מצב T.
למלונית יש 27 חדרים. קיים חדר אכסנה נגיש בקומת הכניסה. כולל תא ששירותים ומקלחת נגישה לאנשים המתניידים בכיסא גלגלים וכן מערכת עזר לשמיעה.
מפרט ומידות בחדר אכסנה נגיש:
רוחב דלת הכניסה: 80 ס”מ
רוחב המעברים בחדר : מעל 130 ס”מ.
גובה המיטה 55-50 ס”מ- ניתן לשינוי
ריהוט נגיש בחדר-
כסא (גובה מושב- 45-48 ס”מ) ומאחזי יד,
שולחן גובה השולחן 77-70 ס”מ כך שיתאפשר להיכנס עם הרגליים מתחת לשולחן, רוחב – 100.
גובה מפסקי התאורה – 95 ס”מ
חדר המקלחת והשירותים בחדר:
רוחב דלת הכניסה: 80 ס”מ .
הדלת נפתחת כלפי חוץ (לכיוון החדר).
גודל חדר השירותים 252 ס”מ על 392 ס”מ.
ישנו מאחז L לצד האסלה.
ישנו מאחז מתקפל לצד האסלה.
כל החדר הרחצה הנו חלל אחד פתוח.
ישנו מאחז יד במקלחון.
קיים כיסא נייד לישיבה במקלחון. (אין אמבטיה).
קיים ספסל נגיש

 הדרכת עובדים
עובדי המלונית תודרכו בדבר חובת ההנגשה והתאמות הנגישות שבוצעו. עובדים שנותנים שירות יעברו הדרכה כולל התנסות חוויתית , מידע וכלים לשירות נגיש ומתן מידע אודות סוגי מוגבלויות ודרישות החוק.

  שילוט
קיים שילוט הכוונה ואזהרה. לכניסה נגישה, לעמדת שירות ומעלית.
שלטים שהוצבו עומדים בדרישות הנגישות. לצורך התמצאות והגעה של האורחים לשירותים השונים קיים שלט , ניתן לבקש בקבלה סיוע בליווי עובד מטעם המלון.

שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט :  02-4714488
מוקד טלפוני – הנתב הטלפוני ללא מוזיקת רקע. החלופה לשירות הטלפוני היא דרך מייל  jhotelr@gmail.com  /  פקס’ 02-5633377
אתר אינטרנט – אתר המלון הינו נגיש לאנשים עם מוגבלויות ועומד בדרישות ת”י 5568 ברמה AA.
אופן קבלת/הזמנת השירות – טלפון + מייל / סמס – מיילים הרשומים מעלה ומספר טלפון של המלונית ברחביה  02-5633344 בקעה 02-6737944

שירות פרונטאלי – עמדות שירות נגישות ומערכות עזר לשמיעה
עמדת שירות נגישה קיימת בקבלה של המלונית בקומת הקרקע .
בעמדה יש אפשרות לבקש אביזרי המסייעים בהנגשה כמו לוחות כתיבה לצורכי תקשורת בכתב .
בעמדת הקבלה קיימת מע’ עזר לשמיעה ניידת, מסוג לולאת השראה.
בנוסף, ניתן לבקש ערכת עזר לשמיעה לחדרי אכסון הכוללת מקלטי אוזניות ומקלטי לולאת השראה צוואריות.
המערכות מותקנות בקבלה.
אמצעי עזר או שירותי עזר (לדוגמא: ליווי אנושי, לולאת השראה אישית/אוזניות, סיוע במילוי טפסים)
כדי לקבל את השירות יש לגשת לקבלה

ניתן לבקש את עזרת הצוות בנושאים נוספים כגון:
ערכת עזר לליקויי שמיעה –כוללת מקלט אישי מסוג אוזניות ומקלט מסוג לולאת השראה צווארית לשמיעת קול טלוויזיה ורדיו.
הזזת ריהוט בחדר
שינוי גובה המיטה בחדר נגיש
מילוי טפסים
נשיאת ציוד לחדר האירוח
הזמנת שירותים נוספים (כגון שירות חדרים)
התמצאות ברחבי המלון
הכנת קפה  והגשת מזון במזנון
שלט ייעודי לסימון חדר בו נדרשת עזרה מיוחדת בשעת חירום.

רכז הנגישות
רכז הנגישות במלון הוא אליאור טל
ניתן לפנות אליו בדרכים הבאים: טלפון: 052-2671119
לבקש שיעבירו הודעה לאליאור , או במייל- barko46@gmail.com